28 Ocak 2012 Cumartesi

Öfkemden Kuduruyorum Resmen !

Bundan sonra o piç kurusunun adı Ateş değil, KÖPEK! Yine insaflı davrandım bunu yazıyorum... Ya ben hayatımda bu kadar basitli, bu kadar aşağılanma görmedim.Nasıl hırslandım, nasıl anlatamam...

Hep beraber gittiğimiz bir bar vardı. Hadi hep beraber gidelim diye beni aradı bu Ateş ve sürüsü. E ben de tamam dedim hali ile. Gittik; zaten gittiğimiz andan itibaren beni yapayalnız bıraktılar masada hiç tanımadığım insanlarla. Kız peşinden koştular itler. Sonra bir de öğrendim ki; geçen hafta sonu gece kulübüne gidilmiş. Bana niye haber vermiyorsunuz diye sordum. Cevaplar karşısında o bira şişesini kafasında kırmamak için zor tuttum kendimi; '' Seni niye götürelim ki gece kulübüne?'' '' İşte biz biraz abazalık yapmaya gittik bacım ondan.'' Ya adam gibi; erkek erkeğe takılmak istedik deseydiler, ağzımdan tek laf çıkmazdı. Ama şu hıyarların cevaplarına bak ya! Ne demek seni niye götürelim ya? Tamam anaç bir yapım olabilir ama ben ne anneleriyim, ne de kardeşleriyim. Sanki benim dans edip, eğlenmeye hakkım yok. Ben ne anlarım gece kulübünden. Zaten yarım dünyayım, ne sevgilisi yapacağım kendime di mi?Onlar kızlarla takılsın hop hop dans etsin. ben evde oturayım. Öküzlük buna deniyor galiba. Ama ben bilirim bütün bu lafları götünüze sokmayı. İki- üç aya görüşeceğiz sizle. Siz öle abaza gibi kız peşinden koşup, her seferinde eliniz boş döndüğünüz de, benim kolumda en taşından bir erkek olmazsa ben de BUZ değilim!

Bir daha da arayıp bir yere davet etmem. Gitsinler güzel kızların olduğu yerde takılsınlar abazalar!

Bir bakıma iyi oldu belki bu gece. Çok hırslandırdılar beni. Piç kuruları ya! Ya ben gidiyorum dedim, gecenin bir vakti olmuş; hiçbiri kal beraber gideriz demedi ya. Kızların götünün peşinde koşmaktan bir hoşçakal bile demediler. Hiç hoşlanmıyorum dediğim çocuk bile; kal be kız gitme, beraber gideriz dedi. Benimkilerden tek ses, seda çıkmadı. İnşallah o bar yıkılsın da altında kalın.

Ne varmış arkadaşım bu iki bacak arasında; koşa koşa bitiremedi bu piç kuruları. Karısızlıktan kudurun, sağ eliniz nası tutsun osbir çekmekten emi!

Not: Kusura bakmayın bu yazım için, bu zihniyeti daracık, kuku düşkünü adamlara o kadar sinirlendim ki kendimi tutamadım.

12 yorum:

  1. Ya yavru kuşum sakin ol, neden sana haber vermeleri gerekiyo ki duyunca bozuldun? çok samimisiniz belliki ama aynı zamanda bu ateş belli ki cidden abazaa zalak bişi:p
    sen de aniden sorunca bu şabalaklar ne diyeceklerini bilemedi büyük ihtimalle, hem çağırmışlar bu sefer işte eğlenmene baksana..ah bu her lafı ters anlaman kilona bağlaman büyük hata, ama birkaç aya bu kalmayacak bakalım napıcaksın :D

    YanıtlaSil
  2. Buzcum hayal kirikligini cok iyi anliyorum ama bu anlattiklarin klasik erkek tavri, ne yazikki biz kizlar gibi ince dusunemiyorlar,beraber gideriz bekle bile diyemeyecek kadar siglar bu onlarin genel tavri,hem bilmedende olsa seni hirslandirip diyet konusunda daha cok aska gelmeni saglamislar,eminim son gülen sen olacaksin ;) bu arada diyet nasil gidiyor? Sevgiler... Magicalkitty

    YanıtlaSil
  3. Bence arkadaşların sana karşı ayıp etmişler. benim bir arkadaşım vardı kambur. Yamuk yumuk duruyorda yanımda ama, ben onu diğer arkadaşlardan daha çok seviyordum.

    YanıtlaSil
  4. tatlım sakin yahu.
    sensizlik o insanlara yapabilcein en büyük kötülük değil mi sence de?

    aklına her geldiğinde 1 saat fazladan spor yap
    iyice sıkılaş ;)
    taş ol
    kafalarına kafenin çatısı yerine sen düş
    balyoz gibi
    tekila gibi ;)


    ps: erkeklerin köküne kibrit suyu yaklaşımı ne sığ bi yaklaşımdır buarada yahu.

    YanıtlaSil
  5. İpek böceğim olay o değil... benim nereye gidip nereye gidemeyeceğime karar vermeleri beni hasta ediyor. Nereye gittin söle hadi hadi gibi ezmeler. Sanki ben hayatımda gitmemişim gece kulüplerine ama onlar hep gidip dans etmişler. beni çağırdıkları yer spor bar. Yani elinde içkin oturuyorsun sadece. Kızdım çünkü evet samimiyiz ve ben nere gitsem çağırıyorum. Çağırmadıysam da mantıklı bir açıklaması oluyor. Ama bunların cevapları o kadar basit, o kadar aşağılayıcıydı ki. Sinirim bozuldu. Ama ben bunun intikamını almayı bilirim :).

    YanıtlaSil
  6. magicalkitty; Haklısın, çok sığlar. Umarım bunlar gibi sığ olmayanları ile de karşılaşırım. Diyet iyi gidiyor, 3-5 ay sonra görücem ben onları :) Öyle bir gülücem ki ağlamaktan helak olucaklar :D.

    YanıtlaSil
  7. Profösör;evet hem de çok ayıp ettiler.

    YanıtlaSil
  8. bisexie; Sakinlemiştim aslında ama yazıyı tekrar okuyunca bir geldiler yine bana :). Ve haklısın bensizlik onlara yapabileceğim en büyük kötülük. Bundan sonra onlarsız gezip tozacağım. Ben iyi niyetimden hep onları da çağırdım yanımda ama yok. Ve haklısın taş olup, ben kafalarını yarıcam onların :)

    ps: iki üç çapulcu için bütün erkekleri itham etmek çok saçma haklısın.

    YanıtlaSil
  9. en azindan bir bara gittin :D birak gece cluplerini birak bari, ben tek basima bir kahve icmeye bir yere gidemem :D arkadaslarin harbiden cok picmis. hayatimda en nefret ettigim seylerden birisi, 2 planda olmaktir. biri bana öyle davransa tanimam bile onu daha. bu siskoluk basa bela. bende 120 küsür kiloyum :D dügüne bile gidemiyorum giysi bulamadigim icin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayh çirkin hatun die nick mi olur kızlar yahu..
      napiosunuz siz.

      ne kadar güzel oldugunuzun farkında değil misiniz?

      how beautiful in your way?
      coz god makes no mistakes.. ;)

      Sil
  10. selaam oncelikle blogun hayirli olsun:) umarim kilo verebilirsin bu arada bence bi diyetisyene de git ve spora da basla bende 55ken 65 olmustum gecen sene..3ay dogru duzgun bisey yemedim ogun atladim falan biliyorum cok sagliksiz ama biraz fazla kotuydum kendime karsi ve heryere yuruyerek gittim sonunda 5 kilo verdim simdi son 5 kilomla mucadele ediyorum:D vee konuya gelirsek bence böyle olaylar seni ancak hirslandirir ve "bacim" diyen biri zaten ne derece centilmen olabilir ki bi düsünsene?bence sen kilo vermeye bak bak bakalim kimler kimler girer hayatina!:)

    YanıtlaSil
  11. ya nereye kayboldun:(

    YanıtlaSil